Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~gregorius | użytkownik

imię i nazwiskoGrzesiek Gracz adresKraków zarejestrowany18.08.2004 @13:51:51 ostatnio na stronie17.09.2013 @14:41:52
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.NewMediaDesigner.eu Gadu-Gadu1399972
digarty0 komentarze52 posty na forum52

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~pitekkkk    26.02.2012 @16:56:08
cóż, jakoś tak wyszło, że jestem na ostatnim roku automatyki i robotyki, więc pewnie automatyzował świat :D, na start zapowiada się chyba programowanie robotów przemysłowych :P

PS. fajne folio, ale przydały by się jakieś strzałki nawigacyjne prawo lewo, bo scroll tego nie obsługuje, a ciągnięcie paska, to średnia przyjemność, chyba że coś nie działa jak należy.
ostatnio edytowane: 2012-02-26 17:03:44
~matsky    11.09.2009 @00:47:30
fajne folio man milo sie po tym smiga
~matsky    11.09.2009 @00:46:07
do frantica nie jebe religia mi na to nie pozwala, mowilem. powtorka z rozrywki jutro
~matsky    10.09.2009 @23:55:30
dzieki panie 5!!
+misz    29.06.2009 @11:46:41
tx
_______
http://misz.net misz.net - blog | http://misz.com misz.com - design
~Gauntle    11.05.2009 @15:00:25
Jestem zainteresowany zleceniem odnosnie ikonek.Prosze o szegolowe dane.
_______
"..jesli nie myslisz o cipce - nie jestes skoncentrowany "
~AZAKIEL    11.05.2009 @14:49:41
pisze w sprawie osloszenia (zrobienie ikonek), jestem wstępnie zainteresowany jesli to aktualne
_______
1. Najpierw czwicz tak długo aż trudne stanie się łatwe
2. Potem czwicz tak długo aż łatwe stanie się piękne
~DonVito13    27.04.2009 @20:43:51
poobserwuje
_______
Volenti nil impossible | some works -> http://www.wiktorkolodziej.pl
~kocykkocyk    06.12.2008 @09:19:32
aha. to rzeczywiście ciekawe, gratuluję spostrzegawczości, jakbym sama o tym nie wiedziała że mam autoportrety w galerii (?). nadal nie rozumiem zasadności tego komentarza i co miało to na celu, polecam Ci jednak nie komentowac jeśli nie masz do powiedzenia nic co mogłoby być interesujące, bez obrazy oczywiście i bez złośliwości.
~kocykkocyk    05.12.2008 @22:31:17
nie rozumiem tego komentarza w ogóle. pzdr.
~kocykkocyk    05.12.2008 @10:43:37
i co w związku z tym?
~cviq    06.11.2008 @23:29:07
z włosami nic nie robiłem
~mikun    05.11.2008 @16:05:54
Szukasz filmowców?
Napisz proszę coś więcej. Do jakich projektów?
+gregmatys    10.09.2008 @01:14:34
moje poczucie humoru nie potrafi zrozumieć czemu rozbawił Cię bordo pasek:D
hmm na digarcie wogóle nie mam stron http://www...
ostatnio zacząłem prace i robię głównie stronyna razie bardzo komercyjne projekty mam do zrobienia... ale dopiero zaczynam
myślę, że jakiś styl w tworzeniu www też mam lubię strony proste. zerknij na moje folio albo nieskonczony projekt dyplomowy http://www.gregmatys.com/dyplom/strona - tak najbardziej lubię
ostatnio edytowane: 2008-09-10 01:14:56
_______
http://www.gregmatys.com
+gregmatys    10.09.2008 @00:02:26
dobre projekty więc także poobserwuję
.pozdrawiam
~Mackas    01.09.2008 @19:44:46
Przepiękne folio!
Pozdrawiam
_______
portfolio http://www.mackas.com zapraszam
~creativeunicorn    29.08.2008 @13:04:22

Oryginalnie u Ciebie
_______
http://www.creativeunicorn.eu - tu znajdziesz trochę więcej
~Set13th    29.08.2008 @01:41:59
renderey nie wyszley hehe? tus sie nie zgodze, pozatym to nir rendery tylko modele nagrywane na bluboxie, zobacz sobie jak jest wykluczkowana koronka,

render to tylko manekin na ktorym jest
_______
jest git czy nie git ?!
~Set13th    29.08.2008 @01:29:43
Hmmm....Set13th....nie kapuje


co to znaczy?
_______
jest git czy nie git ?!
~ziuek    18.08.2008 @17:47:28
Dzięki! Cieszę się że Ci się spodobało
_______
Ziuek
...
~KrzysztofF    18.08.2008 @03:27:11
Witaj.
Robisz naprawde niesamowite projekty, wiec mialbym prosbe (jesli znajdziesz oczywiscie chwile czasu), abys skomentowal ten moj projekcik:

http://www.digart.pl/praca/2336955/Moje_Portfolio_v2.html

z gory wielkie dzieki za wszelkie wskazowki
_______
-
=============================================
=> http://krzysztof-furtak.pl zaglądnij
~barneu    13.08.2008 @16:45:01
RMF MAXXX będzie robić Netizens z Katowic. Przynajmniej tyle się dowiedzieliśmy od RMF MAXXX
_______
I chose not to choose life: I chose something else. And the reasons?
There are no reasons. Who need reasons when you've got heroin?
Trainspotting.
~hinok    10.08.2008 @22:50:25
Portfolio naprawdę trzeba przyznać "inne niż wszystkie".
Gratulację, mi się bardzo podoba
_______
W sprawie zleceń proszę pisać na: mail@hinok.net
+Franko    10.08.2008 @19:31:50
aaa wakacjonuję się, klikam tu i tam, ale nic konkretnego póki co - takie zapełnianie czasu, zbieranie sił na jakąś porządniejszą akcję. widzę, że Ty też szukasz jakiś opcji? to Ci podpowiem, że digart jest cienki bolo - uważaj na dzieciaki udające wielkich potentatów, bo jest ich tu niestety pełno :P
_______
http://designin.pl [designin.pl]
http://blog.designin.pl [blog.designin.pl]
~n3gative    10.08.2008 @15:13:39
Genialne portfolio! Taka uwaga, pod 1024x756 ma Pan ucięte prace w portfolio.
1 2 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)
Ten użytkownik nie ma żadnych digartów

© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt